Kurs języka rosyjskiego

Język rosyjski jest relatywnie łatwy do nauczenia. Wszystko dlatego,  że rosyjski, podobnie jak polski, wywodzi się z rodziny języków słowiańskich. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że w tych językach nie brakuje wielu podobieństw. To prowadzi do tego, że nauka jest stosunkowo szybka.

Polacy często wybierają ten język, ponieważ wiedzą, że dzięki temu mogą w przyszłości znaleźć lepszą pracę. 

Dużo osób, które zapisują się na kurs rosyjskiego, podkreśla, że robią to po to, aby móc podróżować bez żadnych problemów. Teoretycznie można jechać do Rosji bez znajomości tego języka, ale wiąże się to z dużymi kłopotami – nawet zakładając załatwienie prostej czynności na dworcu czy w sklepie itp. Warto zatem oszczędzić sobie takich „atrakcji”. Trzeba zaznaczyć, że nasz sąsiad na mapie geograficznej ma wiele miejsc, które warto zobaczyć. 

Organizacja kursu grupowego

  • Kurs roczny – 70 godzin, od października do czerwca.
  • Zajęcia 1x90 min w tygodniu.
  • Grupa od 2-4 osób.
  • zajęcia piatki godz. 18.30

Organizacja kursu indywidualnego

Ilość godzin, ilość spotkań w tygodniu - dostosowane do potrzeb słuchacza.
Czas zajęć - godziny dopołudniowe, popołudniowe.
Rozliczanie miesięczne.
cena


Zajęcia prowadzą:

pani mgr Elżbieta Mędrzecka - lektorka posiadająca wieloletnie doświadczenie w nauczaniu dorosłych i młodzieży

Podczas zajęć wykorzystywane są różnorodne metody nauczania w zależności od poziomu zaawansowania wieku, tematyki zajęć. Wybrane elementy metod: komunikatywnej, bezpośredniej, gramatyczno-tłumaczeniowej dobierane są w różnych proporcjach tak aby uzyskać jak najlepsze efekty nauczania. Przede wszystkim stawiamy na opanowanie czterech sprawności językowych: słuchanie, mówienie, pisanie, czytanie ale również przyswojenie zasad co i w jakiej sytuacji powiedzieć. Do tego dołączamy miłą bezstresową atmosferę tak aby słuchacze czuli się komfortowo.

Poziom podstawowy

Poziom średnio zaawansowany

Poziom zaawansowany

INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Preferencyjne

Umożliwiają Serwisowi zapamiętanie informacji, które zmieniają wygląd lub funkcjonowanie Serwisu, np. preferowany język lub region w którym znajduje się Użytkownik.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).