Elizabeth Fiłonienko

I'm Elizabeth and I've been working in language education for over 8 years. While I may be a certified translator, I'm definitely a teacher at heart and through experience. Over my years of practice, I've picked up various teaching methods, which I like to mix and match to find the perfect approach for each individual student - from the little ones to adults to seniors.

I'm originally from Canada (second generation Polish-Canadian) so I grew up bilingual, although I'd say English has always been more my default. Having learned the language in a natural way, I tend to not only rely on books and standard formulas when teaching, but like to offer my students a basic understanding of how it works and why without strictly sticking to academic definitions.

In teaching, I always do my best to get people invested and to infect others with positive energy and the right amount of motivation in order to create an enjoyable learning experience for students :)

 

Pracuję w dziedzinie edukacji językowej od ośmiu lat. Choć z wykształcenia jestem tłumaczem, z zamiłowania i doświadczenia zdecydowanie jestem nauczycielem. W trakcie mojej pracy w zawodzie miałam okazję wypróbować wielu metod nauczania, które zwykle lubię mieszać i łączyć tak, aby  stworzyć coś idealnie  dopasowanego pod każdą osobę - od najmłodszych, przez dorosłych, aż po osoby starsze.

Pochodzę z Kanady, więc dorastałam w dwujęzycznym środowisku, chociaż mimo wszystko czuję się swobodniej posługując się językiem angielskim. Jako, że miałam w najwcześniejszym dzieciństwie okazję uczyć się tego języka w sposób naturalny, lubię nie tylko polegać na książkowych definicjach i popularnych formułkach, ale też staram się rozbijać je i wyjaśniać w prosty i logiczny sposób, tak, aby uczniowie rozumieli jak działa język i dlaczego.

Do nauczania podchodzę kreatywnie i z pasją. Staram się zarażać innych pozytywną energią oraz odpowiednią dawką motywacji, aby zajęcia były nie tylko skuteczne, ale i przyjemne, a uczniowie zaangażowani :)
(...)

Poprzednia strona: Christine Frank-Szarecka Następna strona: Monika Federak